Ak chcete na internete zviditeľniť svoju činnosť, svoju ponuku a služby, základom je mať vlastnú internetovú stránku. Práve na nej totiž dokážete návštevníkovi ponúkať rôzne akcie, napríklad možnosť prezrieť si vašu ponuku a vytvoriť objednávku. V súčasnosti má veľa webov a e-shopov vytvorený takisto svoj blog so zaujímavým a relevantným obsahom, čo ocenia nielen návštevníci stránky, ale aj internetové vyhľadávače.

  • Práve internetové vyhľadávače ako Google, Seznam, Bing,… vás dokážu efektívne zviditeľniť vo svojich organických výsledkoch. Výsledkoch hľadania, ktoré poskytujú užívateľom ako relevantné k ich hľadaným slovám a slovným spojeniam.

Google, hľadanie

Lenže je tu istý problém, ktorý tkvie v tom, že takýmto spôsobom vyhľadávač neposkytuje iba odkaz na váš web a jeho obsah, ale rovnako aj na iné stránky s relevantným obsahom a zhodnými kľúčovými slovami. Je to spôsobené tým, že vaša konkurencia s najväčšou pravdepodobnosťou podstupuje seo, čiže takzvanú optimalizáciu pre vyhľadávače (Search Engine Optimization) a tým pádom sú v organických výsledkoch pred vami. To ale môžete zmeniť!

Jednoducho tým, že aj váš web podstúpi kvalitnú optimalizáciu, ktorá však bude vykonaná odborníkmi s dlhoročnou praxou. Začne to analýzou, aby sa zistilo, na akých faktoroch musí zapracovať práve váš web, aby dosiahol vo vyhľadávačoch vyššiu pozíciu a mohol predbehnúť konkurenciu. Následne sa začne s týmito faktormi pracovať.

SEO seo

V stručnosti s technickou a obsahovou stránkou webu, ale aj s vonkajšími faktormi, ktoré sa napríklad ideálnym spôsobom dajú ovplyvniť linkbuildingom, čiže „budovaním spätných odkazov“. Kľúčový je v prípade optimalizácie obsah, jeho úprava, tvorba a publikovanie. Písanie textov na váš web, ale aj mimo neho, čiže tvorenie článkov, čo budú umiestnené na vonkajšie stránky, ale budú odkazovať k vám. Počet, ale aj kvalita spätných odkazov sú ďalším faktorom vášho vyššieho umiestnenia v Google a iných fulltextových vyhľadávačoch.